Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

Kiting and Drugs... do they MiX?

forum for kitesurfers


User avatar
Rv
Frequent Poster
Posts: 236
Joined: Thu Aug 15, 2002 1:00 am
Kiting since: 0
Brand Affiliation: None
Location: UK, south coast
Contact:

Postby Rv » Fri Jan 17, 2003 12:06 pm

From the previous thread about drinking, we can see that alcohol and kites are not a good idea, but what about class As? I'm not talking about jacking up, just chasing the dragon a bit, for a nice mellow smack hit, and maybe a few lines of charlie...

Maybe some acid could make you sine the kite when you think you are holding it steady and thus produce more power? Even if it gives you the side effect of thinking you can fly, this shouldn't be a problem, because you can!

Guest

Postby Guest » Fri Jan 17, 2003 12:43 pm

Kiting IS my drug of choice :grin: :grin: :grin:

Sometimes my sessions are so good that I even come away with red bloodshot eyes :lol:

BLOWN AWAY

User avatar
Mr Jo Macdonald
Very Frequent Poster
Posts: 2185
Joined: Mon Aug 26, 2002 1:00 am
Kiting since: 0
Brand Affiliation: None
Location: Spain/Italy

Postby Mr Jo Macdonald » Fri Jan 17, 2003 2:09 pm

Yep, I've noticed that a good kite hit makes me really thirsty, so yeah kiting is a better drug than alcohol but a good beer after a hit goes down a treat

EdDy_DiFfUsIvItY
Very Frequent Poster
Posts: 2828
Joined: Wed Oct 16, 2002 1:00 am

Postby EdDy_DiFfUsIvItY » Fri Jan 17, 2003 2:19 pm

Yeah,

I always get high when I'm kiting.
Must admit, tho its always a natural high.

If kiting was a drug, which class would it be in -

Psycho actives ?
barbituates ?
opiates ?
canabinoid ?


Wheres the comparison ?

User avatar
Mr Jo Macdonald
Very Frequent Poster
Posts: 2185
Joined: Mon Aug 26, 2002 1:00 am
Kiting since: 0
Brand Affiliation: None
Location: Spain/Italy

Postby Mr Jo Macdonald » Fri Jan 17, 2003 2:20 pm

adrenaline rush = stimulant

<font size=-1>[ This Message was edited by: Mr Jo Macdonald on 2003-01-17 14:21 ]</font>

User avatar
Rv
Frequent Poster
Posts: 236
Joined: Thu Aug 15, 2002 1:00 am
Kiting since: 0
Brand Affiliation: None
Location: UK, south coast
Contact:

Postby Rv » Fri Jan 17, 2003 2:29 pm

Stimulant during / opiate afterwards :razz:

cyclone
Frequent Poster
Posts: 342
Joined: Sat Jan 04, 2003 1:00 am
Kiting since: 2002
Brand Affiliation: None
Location: australia

Postby cyclone » Fri Jan 17, 2003 2:32 pm

kiting is way better than any drug..er should i say adrenaline? Yep, adrenaline is the best drug on the market and my drug of choice. I guess i`m hooked, but i`m not gonna give it up- shame you cant get it a nightclub without getting into trouble...

User avatar
Mr Jo Macdonald
Very Frequent Poster
Posts: 2185
Joined: Mon Aug 26, 2002 1:00 am
Kiting since: 0
Brand Affiliation: None
Location: Spain/Italy

Postby Mr Jo Macdonald » Fri Jan 17, 2003 2:32 pm

Yep, adrenaline rush, then endorphines to wind down

EdDy_DiFfUsIvItY
Very Frequent Poster
Posts: 2828
Joined: Wed Oct 16, 2002 1:00 am

Postby EdDy_DiFfUsIvItY » Fri Jan 17, 2003 2:35 pm

followed by -- rolin rolin rolin, wagons keep on rolin. Rolin rolin rolin, Fat - ones!

Light em up! - stub em out - in a cake - in a tea - FAT ONES!

oops.

Guest

Postby Guest » Fri Jan 17, 2003 2:36 pm

i take ecstasy before going kiting, its an unreal buzz...............,
u should definitely give it a go


Return to “Kitesurfing”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot], MSNbot Media, pj sofine and 21 guests