Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

the boardel

Forum for kitesurfers
Has thanked: 0
Been thanked: 0

the boardel

Postby Guest » Sat Jul 12, 2003 7:01 am

איזה בורדל אתמול בכנרת ,כולם היו שם פרט למעט בריזה קלה בכדי לגלוש.
ישנה בדיחה ישנה ששואלת כמה פילים ניתן להכניס למינמיינור ....
התשובה -חמש .
איך????
דרך הדלת!!!!
בדיחה עבשה אך בהחלט מזכירה במשהו את המצב בחוף דיימונד אתמול ,הגעתי בערך בשתיים בצהרים ומיד הבחנתי כי יש ריח מוזר באוויר, אני דיי מורגל לצחנה הרגילה של הכנרת ולכן התערובת הטובה שלה עם ריחות המנגל עשו כנראה את ההבדל,במדרכז החוף ממש על שפת המים פתחה איזו משפחה ישראלית טובה,אחת שורשית כזו עם הרבה ענפים,אוהל קרקס ירוק ענק ולצידו ,פתחו חניון מחוניות משפחתי בכדי שלא יצטרכו לכשירצו להביא את הבשרים מלרחוק
............... בקיצור אנשים לא נכביד במילים: המנגליסטים אין,גולשי הקייט אווט ובגדול ,לפחות ביום שישי האחרון בכנרת .
ואולי זה המקום להודות למשפחת עינבר על הגזימה והרחבת החוף ,אך אם אפשר במתותה ממכם ,לבצע עוד מבצע קטן של גילוח קטן והפעם של האוהלים הרכבים ,וכן אם אפשר גם כמה מנגליסטים מעצבנים מהחוף
שיהיה לכם יום נהדר .
נתי

nu beemet!

Postby Guest » Sat Jul 12, 2003 10:18 am

Nati, I m trying to reply in Hebrew but ,its not letting me write from right to left so in English.
U surprize me,I mean what did u expect?
To come to Diamond beach ,see the "mangals" and typical ugly Israeli families,doing their thing,and when they see the kiters coming they will move & ask maybe they are disturbing ?Do u want us to move the mangal,or our car,or the tent,or our garbage,or my wifes fat ugly ass!!!!

Nati, hard to explain in English but u get the point I think thats why this year most of us dont go friday & saterday ,too much balagan,U know what I dont even want to see it ,because i totally understand what u saw there---very ugly scene.

ok man for better days & thanks for the posts,also bat galim'keep us informed.

Yaron C

W A R

Postby Guest » Sat Jul 12, 2003 11:18 am

The fuckers with the BBQ's are just plan ignorant the worst are the windsurfers they just park their fucking cars right on the waterline because they know it pisses you off
there is no doubt that they do it on purpose and that is why I say we need to go on an all out war - bring some nails with you every time you go there and whom ever park their cars just to annoy you make sure you stick the nail few cm deep in his/her wheel !!!!!
unfortunately that is the only f...language they understand

Yael
Frequent Poster
Brand Affiliation: None

Postby Yael » Sun Jul 13, 2003 6:50 am

:עוד סיפור מעצבן

אתמול הגיעו כמה גולשים לבת גלים, אחד הגולשים קנה לעצמו פחית שתיה ובלי
להתבלבל כשהוא גמר לשתות פשוט זרק אותה בחוף. כשהעירו לו בצורה די חריפה
.הוא אמר "כן, כן אני ארים", הוא העביר כמה מילים עם מישהו נכנס לאוטו ונסע

(גולשים, כיף שאתם באים אבל כדאי שתשמרו עם המקום נקי (כמה שניתן