Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

new X2 after 15 min of use 4 the 1st. time

Forum for kitesurfers
User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

new X2 after 15 min of use 4 the 1st. time

Postby tristan » Tue Mar 04, 2003 4:11 pm

I bought a new kite size 16; the wind was 8-14 Knots on and off

I start 2 fly the kite (not surfing) on shore to test how its feel like

The wind couldn’t hold the kite and he start going down

Then the wind peak up again the kite spin in the air facing his back 2 me (the logo side) then he like broke in the center

Of the main tube where the ctiches are and as a result of it the tube got a hole

All of this is after 15 min. of use on a new kite from the bag 2 days after perches.


What 2 do?



* I must say im not a rocky I have been flying kites 4 the last 2 years I have 3 kite with no damage at all, this is my 1st NAISH ( my other 2 kite are wipika air blast and airush lift ) I never so something like this ,its suppose 2 hold up to 22 knots .

http://gallery.kiteforum.com/albums/alb ... .sized.jpg

Yael
Frequent Poster
Posts: 443
Joined: Wed Feb 12, 2003 11:14 am
Brand Affiliation: None
Location: Israel
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Yael » Tue Mar 04, 2003 4:22 pm

.וואו איזה באסה
?בכלל אפשר לדבר על אחריות החברה במקרים כאלה

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

לא

Postby tristan » Tue Mar 04, 2003 4:45 pm

הדעות חלוקות ברוב המיקרים אין לחנות כל רצון להחליף לך את המצנח

אני מכיר את ערן טוב אך לא בטוח שזה יעזור לי
לי זה מוזר היות והיו ויש לי מצנחים שעשו ספין באויר אך הם לא נשברו בצורה כזו
שאלה נוספת למה יש לנו מצנח חדש האיקס 3 זמן קצר כל כך לאחר יציאת האיקס 2
אני יודע שבחדש התפר באזור זה שונה וחזק יותר

alex-z
Rare Poster
Posts: 11
Joined: Tue Mar 04, 2003 5:28 pm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

The strange thing for me is

Postby alex-z » Tue Mar 04, 2003 5:32 pm

שהם לא מוכנים להחליף את העפיפון
אני לא מבין אז בשביל מה יש אחריות על העפיפון ?

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

answer

Postby tristan » Tue Mar 04, 2003 5:42 pm

אחריות לא מכסה כלום
הכל מוגדר כשימוש לא נכון של המשתמש והוא פוטר את החברה לא היבואן המקומי החברה במקרה הזה נש מלתת שרות גם אחרי 15 דקות של שימוש שעדיין יש לעפיפון סימני קיפול

מהמפעל
על הנייר יש לך 90 יום בתכלס יש את דלת החנות

Israeli kiter
Medium Poster
Posts: 58
Joined: Sun Dec 15, 2002 1:00 am
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Israeli kiter » Tue Mar 04, 2003 6:57 pm

שביזו"ת

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

It looks like it is a resualt of a problem in the sewing

Postby Guest » Tue Mar 04, 2003 7:09 pm

נראה שזה קרה כתוצאה מתפירה לא נכונה של הבד.
לפי התמונה נראה שהקרע התחיל בנקודה שבה הבד ברח מהתפר
לפי דעתי זה בהחלט אמור להיכלל באחריות אבל הנציג בארץ קצת בעייתי בנושא
מנסיון שלי כדיי לפנות אליו ולהתווכח קצת ואם הוא לא מסכים אפשר לעקוף אותו ולפנות ישירות לחברה.
עשיתי את זה בעבר עם מצנח שלהם והם החליפו לי אותו
חשוב להבין שזה עניין שלוקח המון זמו (כמה חודשים) והם בונים על זה שתוותר אבל מי שמתעקש לבסוף יחליפו לו.

Yael
Frequent Poster
Posts: 443
Joined: Wed Feb 12, 2003 11:14 am
Brand Affiliation: None
Location: Israel
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Yael » Tue Mar 04, 2003 9:54 pm

.וואלה נכון, שכחתי מהסיפור הזה של ארז

יש עוד מישהו שאני מכירה שעשה אותו
הדבר כמו ארז, וגם הצליח לקבל מצנח חדש. אצלו המצנח (נייש איי-אר-איקס) נקרע באיזור הבידון המרכזי, לאחר יותר משנה של שימוש
.(ובכל זאת הסכימו להחליף לו את המצנח (לנייש אירו

,מדובר בהמון כסף. אם אתה חושב שבאמת היה פגם במוצר שקיבלת
.שווה לנסות לעשות עם זה משהו ולא להתייאש מהר מדי

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Tue Mar 04, 2003 10:24 pm

אני לא בטוח אם צריך להכלל או לא תחת אחריות ,הקרע צמוד לתפר ובהחלט זה קייס טוב לבקשת אחריות ,ליבואן יש אינטרס לעזור כדי להכלל ב"רשימת הטובים" כלומר אלו שבאמת עוזרים ללקוחות שלהם מאידך לא תמיד יש את הכוח והסובלנות לשלוח תביעת "קליים"לחברה ,בכל מקרה תנסה אצל היבואן ,במידה והם יעשו יותר מידי פרצופים תכתוב איי-מייל כעוס לחברה +צילום של הקרע ,אני מניח שהיבואן כבר יחזור לטפל בך ,במידה ולא אז תיגש לירון רסטה -התיקון יהיה מושלם אך סביר להניח שאיבדתה המון ערך במיצנח.

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

take a look at the big forum

Postby tristan » Wed Mar 05, 2003 5:56 am



Return to “Kitesurfing”

Who is online

Users browsing this forum: Baidu [Spider], Baptiste_FR, Bartolo, Bing [Bot], bragnouff, Dave_5280, drone, Google [Bot], jhonson, KVL, macguffin, nothing2seehere, Peter_Frank, Sun, Vivo3d, Windwarrior and 386 guests