תודה לכולם כאן על התמיכה העצות והכתיבה בפרום ה"גדול"
אנשי נש לא אהבו בכלל את הפרסום השלילי
אני חייב להודות לערן מסרף פוינט הוא היה אחלה ונתן לי מצנח זמני
עכשיו רק רוח
אינני בטוח שזה סוף הסיפור וגם לא בטוח שהם יחליפו לי מצנח אבל אני יודיע לכם מה קורה ואם לא יחליפו אבקש שוב את העזרה שלכם ,לפי דעתי זה מה שעובד כאן ולא שום דבר אחר
NAISH INTERNATIONAL TAKES GOOD CARE OF CUSTOMER AROUND THE GLOBS .
My local dealer here in Israel gave me a replacement kite that I want miss any
Windy day out there.
After my local dealer in Israel spoke with the NAISH ppl. They decided 2 solve this in the fastest way they can
And they will try 2 work it out 4 me.
So I must 1st. apology to NAISH INTERNATIONAL about any bad publicity I gave you
You prove me that you do take care about NAISH customers and Kiters around the world.
Thank u a lot Eran from Surf-point Israel (the local NAISH dealer here in Israel)
http://www.surf-point.co.il &
http://www.naish.co.il
And to the 1 and only the men with the smile TOBY the master of this forum
And u good ppl. Where ever u r
I will let u all know what is going on about it .
TRISTAN
Funny thing the NAISH ppl. Start signing their @ with my avatar picture my logo