Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

new X2 after 15 min of use 4 the 1st. time

Forum for kitesurfers
Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Wed Mar 05, 2003 6:41 am

זה לא משנה איזה יצרן זה , כל המצנחים האלה נתפרים עיי המלוכסנים (ואני מבין גם שרובם באותו מפעל) אם הם לא שמים לב דפקטים יכולים לקרות
המצנח החדש שקניתי גם x2
הגיע עם כל הסימוני עת עליו....לא שזה פוגע במבנה או באיכות אבל בהחלט מצביע על ביקורת איכות נמוכה

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Wed Mar 05, 2003 12:29 pm

אכן כמעט כל המצנחים מיוצרים באותו מפעל ,ע"פ דעתי בקווי יצור שונים ומכאן שלכל חברה יש את הביקורת איכות שלה .
בכל מקרה לדעתי לנאש יש איכות ייצור מעולה ,ללא רבב.
ולמצנחים החדשים גם של נאש אך גם של חברות אחרות לצד השיפורים המדהימים ביכולות האווירודינאמיות גם חסרונות ,ע"י הפיכת הבידון הראשי למאוד סיגמנלי(-מחולק לסיגמנטים רבים,ולדק מאוד -יוצרים מצב שהמצנחים נקרעים יותר בקלות (בעיקר במרכז המצנח.ראיתי מצנח נורט כזה שנקרע מגל בגובה 30 ס"מ וכו....

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

2 all of u out there

Postby tristan » Wed Mar 05, 2003 3:11 pm

לפי הכרה של ענף הקייט
האם אני צריך לקבל חדש או לא

דעתי היא שגם אם (ןזה לא המקרה הנ"ל) ונעשה שימוש לא נכון בקייט
לאחר שימוש של 15 דקות ללא פגיע בכלום העפיפון צריך להיות מוחלף

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Wed Mar 05, 2003 3:19 pm

צריך לצור לחץ על היבואנים והחברה שיחליפו לך.

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

so pls. help

Postby tristan » Wed Mar 05, 2003 3:39 pm

בבקשה כל מי שיכול לעזור
ויש לו מילה היכן שהוא
יתקבל בברכה
בנוסף יש את ההודעה שלי בפורום הראשי אם 700 ומשהוא כניסות
והערות שאנשי נאש קוראים וגם כותבים לי
אז בבקשה אם אפשר לשמוע אותכם שם זה עוזר

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

this is the answer from NAISH SAIL

Postby tristan » Thu Mar 06, 2003 5:43 am

Hi Tristan,

You need to file your claim with the local dealer in Israel. It is their responsibility to file warranty claims. I do not deal with individuals, only the Importers. The dealer/Importer will need:
1) a copy of your original customer receipt
2) to take pictures of your kite because:
a) I will need a photo of the kite with the serial number clearly showing
b) I need a photo of the kite clearly showing the problem
c) We only warranty the kite to be free of major defects in material or workmanship. The Importer will fill out a warranty claim form that explains what you claim to be the problem with the kite. Based on the pictures you sent to me, I do not know what the problem is. I can't see

Then they will file a claim with us here at Naish International. If the claim is accepted, a replacement kite will be ordered and once it is finished, shipped to the Importer. The client can pick it up replacement kites from their dealer/Importer.

I can not make a determination whether your warranty claim will be accepted or denied once it is received because the photo's that you sent of the kite are not clear. I can't actually see what I need to, to decide.

Please contact info@naish.co.il with any further inquiries.

Best Regards,
Sue
Naish

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Thu Mar 06, 2003 7:24 am

טריסטיאן -אני מקווה שהכל יבוא לטובה ,תיגש לסרף פוינט(או גל-ממי שקנית) ואני מניח שהם יקחו ממך את הפרטים הדרושים ,בכל מקרה במידה והם יעשו לך בעיות :
תידע אותם שאתה ממשיך במסע היחצנות השלילי ,והכי חשוב תודיע להם שאתה כבר מתכתב עם החברה וזו הודיע לך לגשת אליהם לביצוע בקשת ה"קליים" ושזה תפקידם לבצע זאת ,כמו כן במידה ותווצר בעיה החברה תטפל בבעיה באופן נקודתי.
אני יכול להבטיח לך שהם יתקפלו כמו כלבים ,נכון הם ינסו להצטייר כמו תותחים כלומר תראה אנחנו עושים לך "קליים"רק בגלל השרות הנהדר...אבל אף אחד מהם באמת לא יכול להתחיל להכנס לתקלים עם נאש.
האמת אני מקווה שהכל יסתדר כבר בפניה הראשונה ללא לחצים וללא איומים,אני יכול לספר לך שלפני 6 חודשים בערך אני מכיר בחור שדרש קליים מאוד מוצדק(להבדיל משלך שנתון להרבה סימני שאלה) והיבואן המאוד נחמד ,אתה כבר יכול לנחש מי,נפנף אותו. בעצה שלי ,ומסתבר שבמקביל ,של עוד מספר אנשים צלצל לחברה ,שלח אי-מיילים כעוסים,לאחר מספר ימים צלצל אליו היבואן ושיחק את המשחק של אני תותח ונותן לך שרות מעבר למצופה..מאידך יאמר לזכותם שכאשר הגיע משלוח שלם של וויפיקות פגומות הם כן החליפו את כל המשלוח.
אגב בחור בחוף שלנו קנה נורט ובכניסה השניה לים הפיל אותו למים ,ובגלים ממש מגוכחים המצנח נקרע לחצי,ודורון יבואן נורט -עשה לו קליים מיד על המצנח.
בכל מקרה במידה והכל יכשל תיצור קשר ,ובמידה ונצליח למצוא דקרון בצבע המתאים נוכל לארגן לך תיקון ,שאפילו אתה לא תדע כי המצנח נקרע ,כמובן לצריך לבדוק האם ניתן לתקן את הבלון הפנימי -חדש כזה עולה ים בכסף.

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

NAISH INTERNATIONAL TAKES GOOD CARE OF CUSTOMER

Postby tristan » Thu Mar 06, 2003 6:51 pm

תודה לכולם כאן על התמיכה העצות והכתיבה בפרום ה"גדול"
אנשי נש לא אהבו בכלל את הפרסום השלילי
אני חייב להודות לערן מסרף פוינט הוא היה אחלה ונתן לי מצנח זמני
עכשיו רק רוח
אינני בטוח שזה סוף הסיפור וגם לא בטוח שהם יחליפו לי מצנח אבל אני יודיע לכם מה קורה ואם לא יחליפו אבקש שוב את העזרה שלכם ,לפי דעתי זה מה שעובד כאן ולא שום דבר אחר


NAISH INTERNATIONAL TAKES GOOD CARE OF CUSTOMER AROUND THE GLOBS .
My local dealer here in Israel gave me a replacement kite that I want miss any
Windy day out there.
After my local dealer in Israel spoke with the NAISH ppl. They decided 2 solve this in the fastest way they can
And they will try 2 work it out 4 me.
So I must 1st. apology to NAISH INTERNATIONAL about any bad publicity I gave you
You prove me that you do take care about NAISH customers and Kiters around the world.
Thank u a lot Eran from Surf-point Israel (the local NAISH dealer here in Israel) http://www.surf-point.co.il & http://www.naish.co.il
And to the 1 and only the men with the smile TOBY the master of this forum
And u good ppl. Where ever u r
I will let u all know what is going on about it .
TRISTAN

Funny thing the NAISH ppl. Start signing their @ with my avatar picture my logo
Last edited by tristan on Fri Mar 07, 2003 10:32 am, edited 1 time in total.

Yael
Frequent Poster
Posts: 443
Joined: Wed Feb 12, 2003 11:14 am
Brand Affiliation: None
Location: Israel
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Yael » Thu Mar 06, 2003 6:57 pm

.בירכותיי

:D :D :D :D

.השתמשת בדיוק בפורום הנכון (הפורום הראשי כמובן) בשביל להשיג את מטרתך

User avatar
tristan
Medium Poster
Posts: 74
Joined: Mon Oct 07, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Has thanked: 0
Been thanked: 0

JUST GOT A KITE

Postby tristan » Thu Mar 06, 2003 7:10 pm

ום שישי 07 מרץ 2003
אני חוזר עכשיו מסרף פוינט ענבר עם מצנח איקס-2 גודל 16 חלופי ובמקביל הובטח לי שהעניין יטופל וערן דואג לי למצנח חדש
הראו לי גם התגובות של נאש העולמית והם לא כל כך מעוניינים להחליף ,אך היות וערן מכיר שם מספר אנשים באופן פרטי
ובשל הגדרתו שם כיבואן גדול והתכתבות עימם יוחלף המצנח בחדש .
שוב תודה לכל התומכים למינכם אני משוכנע שעשינו משהוא .
נתי העצות היו טובות אך מהולות בהמון לכלוך וכעס,תתבגר מהכרות קודמת (הכרות בפורום של יניב ) עושה רושם שאתה מבין בתחום או שואף להבין קורא המון על
הנושא וזה באמת חשוב לך ואתה אוהב את זה אך גם שם נבלמת בשל ריבוי העיסוק בהכפשה.
הייתי מציע לך וכך זאת כביקורת בונה ממש לא אישי תנסה להפנות את האנרגיות שלך לטוב שבספורט ולא ללכלוך והשמצה של יבואנים שאתה לא אוהב
או שהייתה לך בעיה איתם .
אני מרוצה מהסופר שרות שקיבלתי, מצנח זהה חלופי עד שאקבל חדש יתכן שכבר בשבוע הבא ולכן אני לקוח שלהם .
תודה לערן ענבר וצוות סרף פוינט יבואנית נאש ישראל על טיפול אמין ומהיר


Return to “Kitesurfing”

Who is online

Users browsing this forum: Adventure Logs, andrzej351, Bing [Bot], Exal, Gigi;), Google [Bot], mati, Pepijn, plasma180, Sander O, suisd12, tomato and 372 guests