Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

very importent

Forum for kitesurfers
Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

very importent

Postby Guest » Thu Apr 10, 2003 5:40 am

לפני מספר ימים הגיע אלינו בחור חדש שרק התחיל את הספורט ,האיש נכנס ירוק לאחד מהיבואנים (לא יציין את שמו אך למעשה כולם יכולים לנחש)ונמכר לו ציוד ,עפיפון 2 חוטים+בורד במחיר 13000 ש"ח ,כן זה המחיר רבותי .
ובכן ערכו של הציוד כיום לאחר שכבר היה פעמיים באוויר סביב 2500 ש"ח ,וגם אז אני בהחלט נדיב עם האדון ,כשהאיש שאל אותי מאחר ושמע שאולי אני אמכור מצנחים מה אוכל למכור לו במחיר זה ,אמרתי גלשן סופר מקצועי 2 מצנחים 12 ו16 מטר ולצערי אולי האלץ למכור לך את המכונית שלי עם מיכל דלק מלא ,בקיצור חברים כל מי שמתחיל את הספורט כדאי לשאול וביותר ממקום אחד לגבי מחירים ואופציות להתחיל עם הספורט,מאחר והזאבים ממתינים לטרוף אתכם,לא פוחדים???
ולכם היבואנים קצת צניעות ,אולי יש שיאמרו שאתם אנשי עסקים טובים אך לדעתי אתם סתם רמאים זולים ,תשמרו על פרופורציות

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

You could not help them !!!

Postby Guest » Thu Apr 10, 2003 9:55 am

הפרירים לא מתים רק מתחלפים


:cry: :cry:

User avatar
BigSmelly
Very Frequent Poster
Posts: 611
Joined: Thu Sep 12, 2002 1:00 am
Brand Affiliation: None
Location: Israel
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby BigSmelly » Thu Apr 10, 2003 12:12 pm

WOW WOW WOW. Eize misken. 13000 NIS! How do they have the huzpa to even ask such a price? But who is the guy that does not even do a minimum amount of research on prices before buying... That is not very clever... :oops:

Yael
Frequent Poster
Posts: 443
Joined: Wed Feb 12, 2003 11:14 am
Brand Affiliation: None
Location: Israel
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Yael » Thu Apr 10, 2003 12:24 pm

שמעתי על לא מעט סיפורים על אנשים שקנו ציוד במחיר "מיוחד" כי הם
.לא הבינו כלום בתחום
.באסה

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Thu Apr 10, 2003 12:34 pm

הבחור הוא כנראה עוד פראייר ,לדעתי מטרת הפורום ואני מקווה שחברי הפורום כנושאי הדגל לפזר את הידע שנאסף ולהפיצו ,כדי שהפראיירים סוף סוף ינוחו על מישכבם

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

לגבי ה&

Postby Guest » Thu Apr 10, 2003 9:05 pm

אז קודם כל, הבעיה ושם הספק ידועים זה מכבר
אני יכול רק להעיד שאותו ספק, מכר למתחיל אחר ציוד יד משומש במחיר של 6,000 ש"ח ואני מתכוון לציוד שלא שווה יותר מ 3,500 ש"ח בהגזמה
צריך לשים לזה גבול

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Thu Apr 10, 2003 9:35 pm

וואי כמה שאני שונא את כל האמירות האלה על היבואן הזה או האחר !!!
נתי זה שלא הזכרתה את השם של החברה באמת נראה לך שישנה משהו ושלא עוד פעם יתחיל אותו ויכוח אין סופי.
הבנו שאתה נגד החברה הזאת מסיבות אלו ואחרות (והן בכמויות) אבל אחי כל יומיים פורץ אותו ויכוח טיפשי אני אישית ואני לא מתבייאש להגיד קונה את הציוד שלי אך ורק מסרף פוינט וגם נהנתי מהשירות הטוב שלהם פעמים רבות הן אם זה להחליף ידית אמצע כיוונוני בר ועוד...
אני לא הולך להגיד שהם היבואנים הכי טובים בארץואני גם לא אחרי כל שרות טוב שלהם מפרסם את זה שלסרף פוינט יש את השירות הכי טוב וכו'... אבל הם גם בטוח לא הכי גרועים וזה גם לא משהו שאני יכול למדוד וגם אם כל הכבוד גם אתה לא.
אין לי שום דבר רע נגדך אני מעריך אותך כגולש וכבן אדם ונהנה לקרוא בכל פעם את התגובות,ביקורות הרציניות מאוד שלך אבל אחי אני מבין שאתה נגד החברה אבל זה שאתה פה שולל אותם לא עוזר לאנשים שעכשיו מתחילים בספורט הזה .
:-?

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Sat Apr 12, 2003 8:24 pm

מצטער אם מישהוא נפגע אני פשוט כתבתי כדי שחדשים דווקא כן יכנסו לסרף פוינט אך יעשו זאת תוך כניסה לכל חנויות היבואנים יעשו סקר שוק רציני ואז יקנו ציוד ,אולי לא היבהרתי את עצמי ,אז המטרה היתה שאנשיםחדשים בספורט לא ידפקו ,ולא שיבואן כזה או אחר ידפק או להבדיל שכולם ידעו שאני ממש לא מעריך את היכולת העיסקית (עם המון מרכאות) של סרף פוינט אחרת הייתי מציין בעצמי את שמם ,יחסי לכל יבואן ויבואן אינו קשור למה שכתבתי לא אתייחס לעובדה שאתה כל כך בטוח שזה סרף פוינט (אבל העובדה שאתה כל כך בטוח שאני מתייחס אליהם אולי מרמזת למה אני לא מכבד אותם -כך שאיפה שהוא דיי ירית להם ברגל)ולא אומר גם כעת שאכן זה הם אך לכו...לם תנסו לשאת את הדגל לאלו שרק מתחילים ותדריכו אותם כראוי..
כשאדם קונה ציוד -מצנח 2 חוטים +גלשן שערכם לאחר שבוע פחות מ3500 ש"ח ,וגם אז הייתי נדיב במחיר של 13000 רבאק אותי זה מרתיח.

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Sat Apr 12, 2003 10:13 pm

ירית להם ברגל?
לא אחי אם זה הייתה הפעם הראשונה שהתייחסתה לחברה הנ"ל עוד הייתי יכול להבין אבל אחי זאת לא בדיוק הפעם הראשונה ובהם כן השתמשתה בשם החברה (אני חושב) או שהשתמשתה ברמזים די ברורים.
אני מסכים איתך במאה אחוז שהציוד שתיארתה והסכום שהבן אדם שילם הם די (מאוד ) מרעישים אבל מכיוון שאני עצמי לא ראיתי ואין לי שום הוכחות על הפרטים של הקניה אז אני מעדיף לא להגיב (אבל עדיין 13000 שקל???) כ.
אני בטח בעד לעורר מודעות בקרב האנשים שרוצים להתחיל בספורט אבל לפי דעתי רובם לא נכנסים לקייט פורום כדי לבדוק מחירים ורב המידע שלהם לגבי יבואן זה או אחר לא יגיע דווקא מפה.
וגם כל הרעיון מאחורי ההודעה הקודמת שלי זה לא לא לעורר מודעות בקרב המתחילים אלה פשוט לנסח את זה קצת שונה כי היו כלכך הרבה הודעות סתמיות על חברה זאת ואחרת שסתם כל פעם נהפכים לרבים גדולים בין המועדונים השונים ובחלק מהמקרים מתגלים כלא נכונים או לא נכונים חלקית,מה שיכול להיות שרק אחרי כל המהומה יתגלה כמו בקייט סייט.
קיצר אחי אני בעד מודעות ובעד זהירות בכתיבת ההודעות.
אז יאללה לים ביי אחי!!!!

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Sun Apr 13, 2003 5:26 am

איש יקר שוב אני אומר אל תהיה כל כך בטוח שזה הם ,אני לא מאשר ולא מכחיש ,אך אם תרצה פרטים מדוייקים אין לי בעיה לתת תגיע לחוף הגיפים תאמין לי שהסכום 13000 הוא סכום מדוייק מאוד.היבואן שמכר במחיר כזה בוודאי קורא שורות אלו ואני מקווה שלפחות העיניין ידגדג את המצפון ואם לא המצפון אז לפחות את החוש המסחרי שלו ויבין כי -כפי שפעם אמר בעל חברה מאוד גדולה ביפן, לאחר שהחליט לשנות מדיניות של חברת אלקטרוניקה מאוד ריווחית למדיניות מעט פחות אגרסיבית:"כאשר משחקים קלפים ותמיד מנצחים ומביסים בסוף לא ישארו אנשים שיסכימו לשחק איתם"


Return to “Kitesurfing”

Who is online

Users browsing this forum: Abaltasis, Aberdovy kiter, andylc, arjas, Bing [Bot], DanielorDani, decay, htsc, xoen, Yahoo [Bot] and 386 guests