Contact   Imprint   Advertising   Guidelines

what would you change for 2004 gear?

Forum for kitesurfers
Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

what would you change for 2004 gear?

Postby Guest » Sun Aug 10, 2003 4:05 pm

סתם מעניין אותי לדעת מה או אילו שינויים הייתם עושים בקייט שלכם אם היתה לכם אפשרות להשפיע על הפיתוח של שנה הבאה , מה הייתם מוסיפים ומה הייתם משנים ובכלל מה עדיף לדעתכם קייט שיהיה קל להטסה או קייט מהיר ועצבני קופץ גבוה יותר או זמן אוויר גדול יותר , קל להרמה מהמיים או ביצועים . בבקשה לכתוב איזה קייט יש לכם ומה הייתם משנים בו ולא לכתוב הקייט שלי מדהים ולא הייתי משנה כלום , גם גולשים מתחילים מוזמנים לכתוב את דעתם

יעל את בטח תכתבי שאת היית משנה את הצבע של הקייט שלך :) ביי

גיל

User avatar
nir_
Frequent Poster
Posts: 366
Joined: Sat Jun 21, 2003 2:06 pm
Brand Affiliation: None
Location: haifa,Israel - Shenzhen,China
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby nir_ » Sun Aug 10, 2003 4:14 pm

היי גיל - שאלה מעניינת
לי יש איירבלסטים
ונראה לי שהשיפור שאני מחפש בעפיפונים הוא שיטוסו פחות על החוטים הקדמיים
נראה לי שהעפיפון יהיה יותר יציב ופחות יתנפנף בקצה חלון אם ההטסה תיהיה על החוטים האחוריים

אבל אולי אני טועה.......

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

i have

Postby Guest » Sun Aug 10, 2003 5:04 pm

טוב אז לי יש את הגאסטרה GXR 2003 והדברים שהייתי משנה הם בעיקר בבר הייתי עושה הבדלי צבע ברורים יותר בין שמאל וימין , חוטים בצבעים שונים (ימין ושמאל) וליש מסתובב .
את הקייט הייתי משאיר כמו שהוא ומשקיע יותר בגרפיקה , ולדעתי עדיף קייט שייהיה קל להטסה מאשר מהיר ועצבני כי מה זה שווה לקפוץ 12 מטר לגובה ואז להאבק בקייט של יפול למיים .
לגבי הרמה מהמיים אני חושב שקייט נועד להיות באוויר ועדיף קייט שטס טוב מאשר קייט שעולה בקלות מהמיים, בסופו של דבר הרמה מהמיים זו רק טכניקה שניתן ללמוד אותה עם קצת אימון.
ביי גיל

Guest
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Postby Guest » Sun Aug 10, 2003 7:43 pm

מה הייתי משנה בקייט ????
באופן עקרוני הקייט שלי כיום דומה מאוד לנתונים שהזכרתה כלומר יציב ידידותי ,בהחלט עובד נהדר ברוחות קלות ,מהיר באופן נוח ,והעיקר נותן זמני אוויר נהדרים וקל לתיפעול ,מאידך ישנם דברים רבים שהייתי רוצה להוסיף מבלי לפגוע בנתונים וביכולות הנוכחיות של המצנח וכאן בעצם הקושי הגדול,כלומר כיצד לגרום למצנח לשחרר יותר אבל גם להיות יציב באוויר ובעל כח שיסחוב גם אנשים במשקלים כבדים ברוחות קלות ,קשה יהיה לייצר מצנח שיתן גם את הטוב שיש במצנח עמוק וגם את הטוב שבמצנח שטוח,כל חברה מוצאת את האידיאל האישי שלה שמושפע רבות ע"י הדיזאיינר והבוחנים שלה ,חלק מהחברות נופלות במלכודת של בוחני מצנחים קלים מידיי או מקצועיים מידי ....ולבסוף יוצאות עם מצנח מעט חלש או מעט מיקצועי מידיי.
אני לא יכנס באופן הטכני לאיך עושים ומה מנסים לבצע בעפקו ל2004-,אבל באופן העקרוני המצנח הנוכחי מבחינת נתוני הבסיס, כלומר הפרופיל מבחינתי כמעט מושלם לפרי-סטייל לאנשים במשקל 70-75 ק"ג וצפונה ,לשנה הבאה נצא עם סדרה שתתאים למשקלים של 60-65 ק"ג ,המצנח יהיה בעל פרופיל פחות עמוק ,אך בעל מבנה דומה מאוד למצנח הנוכחי.
שתי הסדרות הנוכחית והבאה יעברו שדרוג כך שגם המצנח בעל הפרופיל הנוכחי ישמור על הפרופיל הנוכחי אבל יהיו בעל מבנה קשיח יותר מזה הנוכחי ,התצורה תהיה אווירודינמית יותר ,הורדת מעט גרר תוך שמירה על אותו עילוי אי אלו שיפורים בבר ,שיפור בבטיחות של המצנח תוך ניסיון לייצר מערכת שתבצע בדיוק את מה שהרקון של קברינה מבצע אך בעזרת מערכת שונה ,הרבה מחשבות ותיכנונים בסה"כ אין כרגע תאריך יעד אבל הוא יהיה היכן שהוא בתוך 2004 , ונקווה להכניס במצנח קצת מכל דבר יעיל ,מבריק ומתאים לישראל שנמצא אצל החברות האחרות בתוספת רעיונות ופיתוחים נקווה להיות המצנח הכי מתקדם בשוק
בכל מקרה אני באופן אישי במידה ואסור לי לבחור ציוד שלי ,הייתי שמח להחזיק לפרי סטייל :
נורט 20,16,12וכמובן לקינוח לרוחות חזקות איקס 3 10או 12 מטר
ולגלישת גלים צמד מצנחי קברינה 14 ו10 מטר
גלשנים הייתי הולך רק על אף-1 לפרי סטייל,ולגלים הייתי בוחר מיוטנט -או דירקשיונאל שיהיו לי נוחים (אני משתדל לא לעלות עליהם ולכן אין לי דיעה).


Return to “Kitesurfing”

Who is online

Users browsing this forum: ak200, Bartolo, Bing [Bot], bshmng, cor, Google [Bot], i_love_storm, jjm, leepasty, matt_81a, nothing2seehere, rw30, Yahoo [Bot] and 588 guests